Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.04.2021, 09:29   #20
ArtiZet
 
ArtiZet's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: akalicy stolicy
Posty: 3,402
Motocykl: XRV650
Przebieg: 90+
ArtiZet jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 14 godz 56 min 2 s
Domyślnie

A próbowałeś psiknac styki kostki jakimś sprajem do poprawiania kontaktu ?
Dziwne, ze padło to na "postoju".
Ja bym zrobił tak: odłaczył kostkę, nabił ciśnienie podłaczajac do pompy zasilanie (zwarcie na chwile przewodu +12V po stacyjce z przewodem od zasilania pompy->schemat Kazmira).
Potem bym podłaczył kostkę do przekaźnika i uruchomił moto-powinien wystartować....potem obserwować czy zgaśnie, bo może jednak nie :-)
ArtiZet jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.