|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
Jedynym sensownym rozwiazaniem, czyli usuniecie przyczyny a nie skutku, to wymiana zbiornika paliwa na taki ktory sie nie luszczy.
Ale zwazajac ze do ATAS Honda ceni sobie zbiornik na 10tys PLN, wiec niech nawet kosztuje on 2500 i tyle placi Honda producentowi.. nie wydaje mi sie zeby wogole to rozwazali. Pozatym jest jeszcze inna kwestia - skad mamy miec pewnosc ze drobny piach cynkowy nie przeszedl przez filtry i nie pracuje wlasnie intensywnie w pompie czy wtryskiwaczach ? Za rok czy dwa szlag moze trafic i to i to, bedzie po gwarancji a Honda powie no przykro nam, moze chce Pan rabat na nowe czesci ? Do dupy ta cala sytuacja |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |