![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,166
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 1 godz 57 min 40 s
|
![]()
Jesli mnie pamięć nie myli firmowe kable są Hitachi, dobrej jakości.
Kabel jest nakręcany w fajkę - tutaj się wszystko zgadza. Warto wymieniać co kilka sezonów proforma lub w momencie przebić (widać to w ciemnościach). Unikać gówien silikonowych - kupić porządny kabel NGK (koło 10zł/1mb), to samo tyczy się fajek, jak nie lubię NGK firmy tak muszę przyznać, że fajki (są koł 40-50zł porządne) robi bardzo dobre.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie kable i fajki do AT? | zimny | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 24.03.2015 22:24 |
Pytanko | Futrzak | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 14.07.2011 11:32 |
Kable ladowarki szal pal | QrczaQ | Wszystko dla Afrykańczyka | 6 | 15.12.2008 10:42 |