![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 10 godz 31 min 28 s
|
![]()
Szynszyli, dzięki !! ...
Twój post dał mi trochę nadziei że coś z tego będzie, Gdyby było tak że mały klin ma być mocno wysunięty (tył) - to oznaczałoby to że przednia głowica jest zbyt nisko (zaplanowana) i przy lekkim zużyciu łańcuszka będzie poza limitem. Przy zakładaniu łańcuszka na tył trzeba "dopchnąć" już i tak zluzowany napinacz (z zalozonym "pinem") - albo zakładać wałek pod skosem/pochylony - więc coś z tym tyłem nie pasuje Sytuacja podobna na dwóch napinaczach (600/650) ... Więc raczej nie było błędu przy montażu. Sprobuje ściągnąć tylnia głowice - i tak muszę zweryfikować skąd ten uszczelniacz w okolicy uszczelki, ehhh, mam już dość tego starocia - kupę czasu to zajmie, + 250zl na uszczelki - chyba czas rozejrzeć się za innym motocyklem. Łańcuszki są firmy Morse. Mariusz |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wycieczka pomiędzy 25.3 a 10.4 | consigliero | Umawianie i propozycje wyjazdów | 9 | 22.03.2019 10:06 |
Wyciek płynu pomiędzy cylindrami i przy pompie | peter8700 | Układ chlodzenia | 3 | 25.04.2018 19:59 |
Jaka roznica pomiedzy rozmiarami kol RD04 a RD07 | Robertbed | Hamulce, kola, opony | 7 | 18.06.2008 10:19 |