![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Beskidy
Posty: 228
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s
|
![]() Cytat:
2.Pulsacja napięcia we współczesnych motocyklach nie powinna w ogóle występować. Regulatory napięcia powinny dawać stałe napięcie niezależnie od obrotów silnika, no chyba, że ktoś przegina z dodatkowymi gadżetami podłączonymi do moto i zakres obciążenia wykracza poza możliwości alternatora. Też jestem ciekawy jak działa układ ładowania w NAT z lijonem. W praktyce po osiągnięciu 3.65v na ogniwo, BMS powinien odłączyć akumulator od ładowania aby go nie zniszczyć bo nie sądzę, że w ten aku jest wbudowany układ , który potrafi po osiągnięciu np.3.55V obniżyć automatycznie prąd ładowania do 0,5A. Z drugiej strony sam układ może być tak zbudowany, że nigdy nie pozwoli na pełne naładowanie akumulatora w motocyklu. Sprawdzę to fizycznie na motocyklu jak skończy się u nas praca zdalna.
__________________
Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło. |
|
![]() |
![]() |