![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
To ja spróbuję jaśniej RD-03?
Musisz podpiąć pod tą czerwona wtyczkę, która siedzi w przekaźniku pompy (pod czachą) dwa przewody. 1 do plusa po stacyjce 2 do przewodu idącego na pompę paliwa "Guziczek" musi być monostabilny, czuli jak naciśniesz to jest zwarty, jak puścisz to rozwarty. Jak dzwonek u furtki ![]() Szkoda, że nie chcesz założyć przekaźnika pompy z kontrolą (LED) plus przycisk rozruchowy (guziczek) ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Brak napięcia na pompie paliwa | janeksok | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 30.12.2011 21:11 |
zmiana styków w pompie + montaż płytki | sebol | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 13.05.2010 13:14 |