![]() |
|
Szpej turystyczny - Produkty i Porady Wszystko co potrzebne do dużej i małej turystyki |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 20 min 57 s
|
![]()
Dla mnie główną przeszkodą otwierania "na bok" byłoby to, że zwiększam obrys (szerokość) motocykla. W praktyce może to być kłopotliwe i niewygodne w ciasnych miejscach (np. jak kilka motocykli stoi obok siebie). łatwiej też taką pokrywę niechcący urwać - jeden ją otworzy a drugi nie zauważy i cofając się urwie.
PS Od kufrów też próbowałem się w tym roku odzwyczaić, ale w wyprawach asfaltowych są lepsze od sakw - łatwiej jest upchnąć bagaże i dużo szybciej się je wyjmuje. Ostatnio edytowane przez Dario : 08.12.2020 o 00:10 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zamek kufra bocznego | walek... | NAT - Warsztat | 0 | 05.06.2020 11:46 |
Rd03 mocowanie górne bocznego stelaża pod kufry. | majo | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 2 | 22.01.2020 20:59 |