![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,734
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 4 min 39 s
|
![]()
Coś w tym jest. Ale, kto tu jeździ powyżej 5500 obrotów.
Ważniejsza jest kwestia bezpieczeństwa: W silniku-gdzie są grube, żelazne ścianki i maleńka dawka paliwa, iskra powoduje wybuch i pracę silnika! W pompie jest przecież dużo tego paliwa, ścianki cieniutkie i plastikowy dekielek, gumowe przewody! I jest taka sama iskra!!! Resztę dopowiedzcie sobie sami. Znaczy u niektórych jeszcze jest. Ja odiskrzyłem magiczną płytką od R2D2, która połyka iskrę wyzwalając impuls elektryczny wysyłany przekaźnikiem do akumulatora doładowując go. Wizualnie miga wtedy niebieska lampka led w woltomierzu. Po tym wiem, że pompa działa. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Brak napięcia na pompie paliwa | janeksok | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 30.12.2011 21:11 |
zmiana styków w pompie + montaż płytki | sebol | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 13.05.2010 13:14 |