Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.12.2020, 11:13   #9
ATomek
 
ATomek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Garwolin
Posty: 1,734
Motocykl: RD07A
Galeria: Zdjęcia
ATomek jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 4 min 39 s
Domyślnie

Coś w tym jest. Ale, kto tu jeździ powyżej 5500 obrotów.
Ważniejsza jest kwestia bezpieczeństwa:

W silniku-gdzie są grube, żelazne ścianki i maleńka dawka paliwa, iskra powoduje wybuch i pracę silnika! W pompie jest przecież dużo tego paliwa, ścianki cieniutkie i plastikowy dekielek, gumowe przewody! I jest taka sama iskra!!!
Resztę dopowiedzcie sobie sami.

Znaczy u niektórych jeszcze jest. Ja odiskrzyłem magiczną płytką od R2D2, która połyka iskrę wyzwalając impuls elektryczny wysyłany przekaźnikiem do akumulatora doładowując go. Wizualnie miga wtedy niebieska lampka led w woltomierzu. Po tym wiem, że pompa działa.
ATomek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak napięcia na pompie paliwa janeksok Układ elektryczny i zapłonowy 2 30.12.2011 21:11
zmiana styków w pompie + montaż płytki sebol Uklad paliwowy i wydechowy 11 13.05.2010 13:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.