Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.11.2020, 20:25   #8
garbaty


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 559
Motocykl: nie mam AT jeszcze
garbaty jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 4 godz 37 min 9 s
Domyślnie

Skeeb, po to masz w ohw2 samca i samiczkę. Bez bolców montujesz na motonga, z bolcami do ładowarki. W cbf1000 zrobiłem pod kanapa dodatkowe gniazdo zapalniczki właśnie na tą końcówkę. Odpinane gniazdo i w to miejsce prostownik. Na trasę gniazdo i od biedy telefon ladujesz na postoju.
garbaty jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zbyt duże napięcie ładowania. Wójcik Układ elektryczny i zapłonowy 100 23.04.2020 09:23
Prawidłowe napięcie ładowania Vladimir P Układ elektryczny i zapłonowy 7 18.02.2019 08:59
Wydolność alternatora/układu ładowania. CzarnyEZG Układ elektryczny i zapłonowy 7 22.04.2014 20:37
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? Evvil Układ elektryczny i zapłonowy 8 01.08.2013 00:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.