![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 559
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 4 godz 37 min 9 s
|
![]()
Skeeb, po to masz w ohw2 samca i samiczkę. Bez bolców montujesz na motonga, z bolcami do ładowarki. W cbf1000 zrobiłem pod kanapa dodatkowe gniazdo zapalniczki właśnie na tą końcówkę. Odpinane gniazdo i w to miejsce prostownik. Na trasę gniazdo i od biedy telefon ladujesz na postoju.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt duże napięcie ładowania. | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 100 | 23.04.2020 09:23 |
Prawidłowe napięcie ładowania | Vladimir P | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 18.02.2019 08:59 |
Wydolność alternatora/układu ładowania. | CzarnyEZG | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 22.04.2014 20:37 |
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? | Evvil | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 01.08.2013 00:44 |