Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.11.2020, 22:24   #18
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Zasadniczo mam podobny problem.

Jakis czas temu zauwazylem ze moja ATAS ma duzo bialego koloru, to chyba nie jest normalne ? Nie zwrocilem na to wczesniej uwagi, ale jestem prawie pewien ze wczesniej byla bardziej czerwona. W koncu czerwony to kolor Hondy, a pozatym wiadomo ze czerwone sa najszybsze!!?
Spotkal sie ktos juz z czyms takim ? W serwisowce nie ma o tym ani slowa, jak rozwiazac ten problem, poleci ktos dobrego mechanika ?

Bez urazy
Jezdzic, cieszyc sie, nie szukac dziury w calym !
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
X-ring vs O-ring ramires Rama, zawieszenia, napęd 3 14.07.2008 12:46


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.