![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 20 godz 37 min 39 s
|
![]()
Moim zdaniem. CRF250L to jest taki mały Trampek XL600. A mandat do takiego porównania daje mi to że 4 lata latałem Trampkiem po lasach, polach , łąkach, po prostu przed siebie lasami ale ja z Pomorskiego więc płasko i dzida, super ale WAGA WAGA WAGA. 3 lata LC4 640. Dzik , wariat, pojebany. NIE POTRZEBUJE . Od tygodnia CRF250L. Jestem pozytywnie zaskoczony 1. Lekkością, 2. tym że jest nowy i na gorąco wali farbami i smarami, . 3.Jak na 25KM to do Trampka XL600 całkiem dobrze się zbiera do 80km/h, 4 . Pierwszy pomiar 3,65L na 100km, 4.ZERO DZIWNEGO SERWISU POZA wymiana oleju po sezonie. Dla tylko jeżdących, zapieprzajacych ale jeżdzących po płaskim OK moto. Jeżeli będzie 300L. RE WE LA CJA. Ale cena?
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
crf250-rally - ma ktoś u nas coś takowego ? | jorge | Honda - inna niż AT & NAT | 289 | 18.07.2019 22:50 |