Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.11.2020, 17:02   #11
ural2


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dubiecko
Posty: 321
Motocykl: Ktm620sx, RD07a
Przebieg: 67
ural2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 16 godz 9 min 41 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał pałeł Zobacz post
https://sklep.prostowniki-akumulator...5a-p-2451.html

Wydaje mi sie ze jest lepszy niż cetek obsługuje lifePo4 i jest od niego tańszy tyle ze tylko 3,5A max
ale jest opcja małych akumulatorów motocyklowych



ps wiedza jak ustawić nie jest w zasilaczu nie jest ani tajemna ani trudna. a całość macie w pierwszym poście. W cenie 3,5A ładowarki macie 10 A i fullkontole nad procesem
Poszukuję coś do moto i do auta jednocześnie. 3.5A to chyba mało do samochodu? (korci mnie zakup zasilacza laboratoryjnego
ural2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
1 kask - kilka nazw bouli Kaski 3 30.04.2015 17:47
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach flippy Przygotowania do wyjazdów 4 22.08.2014 23:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.