Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.08.2020, 13:31   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 16 godz 42 min 35 s
Domyślnie

ATAS ma lepsze zawieszenie jeśli chodzi o jazdę we dwoje. Ale ogólnie to ciężki sprzęt do jeżdżenia po bezdrożach. Do latania samemu po lasach kupuje się co innego Z Twoim wzrostem ogarniesz jej wysokość zakładając, że jesteś symetrycznej budowy. To prawda, że poprawiono trochę rzeczy o 18 roku ale są i egzemplarze z 16-go gdzie użytkownicy tematy pozałatwiali. ATASA przed 18-tym nie było nie wliczając oczywiście produkcji na koniec 17-go.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
ATAS 2018 Duzy przeglad 24 tys - musi byc Honda? Radek Krakow NAT - Warsztat 2 27.08.2019 20:24
Instalacja przedniego koła w ATAS 2018 Marek_CBRXX NAT - Warsztat 10 16.09.2018 21:16
Drgania powyżej 5000 obrotów Onufry22 Rama, zawieszenia, napęd 4 31.01.2016 13:48
Drgania powyżej 5000 mad_leaf Rama, zawieszenia, napęd 2 28.03.2009 22:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.