![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Hornówek
Posty: 85
Motocykl: RD07a
Przebieg: 72 000
![]() Online: 4 dni 3 godz 57 min 41 s
|
![]()
Dzięki, udało się zdjąć dekiel i zastałem spaloną cewkę oraz niespodzianka w postaci kawałka blachy urwanej z zacisku przewodów alternatora.
Ten kawałek metalu latał sobie w kole magnesowym i dziwię się że nie zrobił większego spustoszenia w alternatorze. Wewnętrzna powierzchnia koła jest lekko porysowana. Czasem dochodziły takie dziwne odgłosy szorowania z silnika tłumione przez olej. Słowem mam do wymiany stator. Kilka fotek https://photos.app.goo.gl/bZPgZUQiNcVcAtgx6 Może ktoś ma taki zacisk chętnie odkupię . Na jednym ze zdjęć jest porównanie statora chyba od Rd 03 i Rd 07 , ten od starszej Afryki ma węższe uzwojenia o 7 mm Ostatnio edytowane przez Alibaba : 14.08.2020 o 20:14 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ile prądu z alternatora ? | daro_mlawa | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 07.11.2019 21:56 |
Podmianka stojana | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 29.01.2010 19:17 |
Dekiel alternatora | Misza | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 03.12.2008 08:21 |