Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.07.2020, 10:26   #11
Borkow
 
Borkow's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Borkow jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał voxan69 Zobacz post
Kupcie maszynkę do nacinania za 150 PLN i problem znika. Jak kostka się zaokrągli to robię nowy kąt na krawędzi ścinając przód i górę kostki. Jest trochę niższa ale ciągnie prawie jak nowa w błocie. Z reguły na jednej oponie zabieg powtarzam do 3 razy a później w kosz. Mówimy o typowej kostce w teren.
Od Jacka Czachora wiem, że kostka na tył na piach kopny nie może być za wysoka, więc takie przycięcie może wyjść oponie nawet na dobre. Opona w piach ma się tylko lekko wczepiać a nie głęboko wgryzać.

A czy ktoś z Was wie co to jest dokładnie "mieszanka gumowa Dakar"?
Borkow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.