![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#37 |
Administrator
![]() |
![]()
Generalnie to bym nie generalizował.
Bywa tak że oleju nieco znika przez stare uszczelniacze na zaworach i słabe już pierścienie olejowe a kompresja nadal wzorcowa. Jeśli przebieg mały tak do 200tyskm to może być uzasadniona wymiana samych pierścieni i uszczelniaczy . No chyba że owal cylindra już duży to wtedy szlifujemy.Oczywiście wiadomo że zrobienie na nowych tłokach da pewniejsze skutki i na dłużej. Dawno temu zmieniłem w jednym autku pierścienie , sprawność podskoczyła , zużycie oleju spadło o ok 30-40% w tamtej sytuacji zabieg był wystarczający.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
remont czy uzywany silnik | andsoj | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 66 | 28.12.2012 21:33 |
Remont Silnika | ferolo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 27 | 12.07.2012 22:28 |
remont silnika | bartol | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 73 | 21.03.2011 12:23 |