Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Yamaha

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.05.2020, 08:13   #9
miotacztruskawek
 
miotacztruskawek's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 154
Przebieg: Rosnący
miotacztruskawek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 4 godz 32 min 57 s
Domyślnie

5cm w górę to dużo... Mi przy 182cm fabryczna wysokość kierownicy całkowicie wystarcza.

Wysoki błotnik jest fajny, ale sprawi kilka problemów...
Przewody hamulcowe to raz... Nie pociągniesz nowych kabli od pompy, bo pominiesz ABS. Nad chłodnicą kończy się stalowy przewód i to jemu trzeba zrobić redukcję, żeby poprowadzić dalej dwa przewody do zacisków.
Dodatkowo po ściągnięciu niskiego błotnika osłony lag zaczynają mocno latać... Przydały by się conajmniej jakieś ślizgi na golenie.

Olejarka świetna rzecz jak więcej latasz... Ja zrobiłem samoróbkę na pompce olejowej od dwutaktu...
http://images.photo.bikestats.eu/zdj...,sterownik.jpg

Płytę pod silnik mam cały czas z oryginału, choć już pokiereszowaną... Nie wiem, czy będę ją wymieniał..osadzona jest na kołysce, więc raczej powinna być wytrzymała...

A to co bym jeszcze ew polecał to amor skrętu, bo tereńcia jest nadsterowna...Ja u siebie mam chińczyka kopie scotsa...
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20200407_145929.jpg (1.06 MB, 27 wyświetleń)
Typ pliku: jpg 20200425_105919.jpg (1.17 MB, 34 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez miotacztruskawek : 25.05.2020 o 08:22
miotacztruskawek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.