Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Relacje z podróży > Trochę dalej

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.05.2020, 00:55   #16
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Z przodu 16 (lub 14 na zmianę) a z tyłu 42.
Mając 16 z przodu zbijam obroty silnika o 14%, oczywiście motor jest "słabszy"
Mając 14 z przodu mam takie samo przełożenie jak fabryczne.

Ale jakoś tak wyszło, że 14 nie ubrałem ani razu.

A przelotowo to tak 100 do 110 w porywach. Bardziej przeszkadzał wiatr na dłuższą metę, to jednak nie jest Afryka
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wł.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
XR400/DR350 zmiana na LED. Żarówka czy cała lampa? Dostępne opcje CzarnyCzarownik Układ elektryczny i zapłonowy 20 08.03.2019 17:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.