| 
			
			 | 
		#1211 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jakiś czas temu właśnie zastosowałem  sposób Bukowskiego i jestem happy do bólu . 
		
		
		
		
		
		
		
	Ciągniecie za set pasażera to może wyrwać kawał mięcha z ręki, a u mnie to jeszcze kawał mięcha z łydki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1212 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Mareczku, jedyne co do tego potrzebujesz to mały podnośnik hydrauliczny  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Nie taka wielka "żaba" jak na filmie poniżej, ale mały podnośnik słupkowy. Choć ogólna zasada jest taka sama. Sprawdzone doświadczalnie na poprzednim moto...  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1213 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam nawet taki, został mi się po T4R i stoi to wykorzystam, ale na wycieczkę go ze sobą nie zabiorę, co w takim przypadku? Przesuwamy motocykl znacząc ślad na asfalcie?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1214 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Stawiasz na kosie, przechylasz na siebie i jazda.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1215 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Idąc tropem Bukowskiego, łańcucha się nie smaruje.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1216 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czemu mialoby się nie smarować? 
		
		
		
		
		
		
		
	olejarke co prawda wywaliłem jeszcze w starej RD07, ale łańcuch smaruje. chociaz tak na 100% to nie jestem przekonany, że trzeba. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1217 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak kogoś nie stać na centralkę to musi kupić olejarkę  
		
		
		
		
		
		
			   
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1218 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w CRF też można stawiać na centralce bez wysiłku ale trzeba ją skrócić tak aby tylne koło po postawieniu na centralce było max 2cm nad gruntem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1219 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja w zasadzie przestałem smarować łańcuch. Robię to tylko po myciu lub mocnym deszczu, żeby nie hałasował i nie rdzewiał. Pierwszy w NAT przejechał chyba 20-30 kkm. Nie pamiętam dokładnie. Drugi nie wiem bo sprzedałem jak miał kilkanaście. Teraz w 690 psiknąłem łańcuch może ze 3 razy, a ma 8 kkm i wygląda i działa jak nowy, a lekko nie ma. 
		
		
		
		
		
		
		
	Do smarowanego więcej syfu się klei. Ergo - jeśli zakładać centralkę to z pewnością nie z powodu smarowania łańcucha. Szczególnie, że w NAT lubiła hałasować na nierównościach. Może w 1100 poprawili. A zapytam posiadaczy NNAT - większych problemów nie macie 😀? Wiem, że jeszcze trochę tryb zimowy obowiązuje, ale żeby tylko o kufrach i centralkach? To przeczy tezie o globalnym ociepleniu - zima na całego 😀.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1220 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie no było o lekkim ściąganiu już ale okazało się, że to nie tylko 1100 dotyczy. Chyba za wcześnie i za mało na razie tego jeździ aby były jakieś interesujące problemy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |