| 
			
			 | 
		#1121 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ogólnie mam identyczne spostrzeżenia do Twoich, generalnie model przygotowywany na szybko w stosunku do 2018/2019 poza regulowaną szybą i niższą wagą nie widzę niczego na + (chyba, że ktoś lubi tableto-bajery). Wagę osiągnięto częściowo przez subframe (to na plus także) ale również silnik tutaj się dowiemy z czasem jakie będą efekty.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1122 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Śląsk 
					
				
				
					Posty: 24
				 
Motocykl: CRF1000D + CBR650 '19 
Przebieg: 14 
				
				
				 
Online: 4 godz 46 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja już jestem na kupnie w przyszłym roku ... a co tam : szarpnę się na Nówencję z wszyskim ..... będzie w domu trochę szumu ... ale  kupi się kwiaty  bombonierkę i będzie git  
		
		
		
		
		
		
		
	  Na drugi dzień zapomni że z konta zniknęło 94tysie ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1123 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tyle to nawet MTS 1200 enduro nie kosztuje 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1124 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Śląsk 
					
				
				
					Posty: 24
				 
Motocykl: CRF1000D + CBR650 '19 
Przebieg: 14 
				
				
				 
Online: 4 godz 46 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			94 tysie z wszystkim. rocznik 2020  
		
		
		
		
		
		
		
	podstawa w manualu .... 2020 - 66tysi goły bez niczego ( wiem bo kupowaliśmy dla kolegi tydzień temu)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1125 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co to jest ze wszystkim? Na stronie Hondy najdroższa wersja DCT z zawiasem ES kosztuje 83300 więc 94 to spora nadwyżka chyba że zakładasz jakieś Hondowskie dodatki.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1126 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Śląsk 
					
				
				
					Posty: 24
				 
Motocykl: CRF1000D + CBR650 '19 
Przebieg: 14 
				
				
				 
Online: 4 godz 46 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no mówię z wszystkim : kufry Ameliniowe , halogeny , obniżona kanapa , gmole (ale nie hondowskie)   no i to by było na tyle  
		
		
		
		
		
		
		
	  czyli ....94  ... może przy moim rabacie jako stały klient dostanę zniżkę na 90   a co najważniejsze ... liczę że będzie w końcu podłączenie do Googla a nie tylko zgnitego jabłka  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1127 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oglądałem hondowskie kufry plastikowe (są większe od aluminiowych) i powiem, że chyba warto się na nie szarpnąć... naturalnie razem z zamkami na jeden kluczyk. No nie wiem. Do 2020, żeby przypasować obce kufry, to trza też jakiś wymyślny stelaż wsadzać, a tu wszystko jest i po zdjęciu nie ma nic, co by wystawało i szpeciło. Może czegoś nie wiem? 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Niestety robi to sporą cenę... Zawias ES i DCT są mi zbędne. ES to fajny bajer którego nie wykorzystam w turystyce, a na pewno przeżyję bez niego, serwis też będzie kiedyś bez ES tańszy. Moje pyrkanie to nie zawody. Bez DCT dam radę, choć podoba mi się. No i zostanie kasa na kufry. ![]() Jeszcze to przemyślę przed zakupem i przegadam na zlotach. Mam czas. Chcę się zamknąć z zakupem w siedemdziesięciu kilku klockach. PS Gmole zamierzam sam wygiąć i pospawać. Ostatnio edytowane przez MrWaski : 26.02.2020 o 13:56  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1128 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1129 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2017 
				Miasto: Śląsk 
					
				
				
					Posty: 24
				 
Motocykl: CRF1000D + CBR650 '19 
Przebieg: 14 
				
				
				 
Online: 4 godz 46 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wracam z urlopu w norwegii no i chyba okolice sierpnia
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1130 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Plastikowe kufry boczne są naprawdę fajne. Pojemniejsze od alu i nie mają stelaża. Montaż bezpośrednio do motocykla więc po zdjęciu żadne rurki nie szpecą. Słabość to tylko 3 punkty mocowania. Brak poprzeczki za tylnym kołem powoduje że się "gibają". Centralny jest wielki. Jak ktoś jest na kupnie to warto je zobaczyć na żywo.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |