Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.02.2020, 01:39   #11
Jaro-Ino
 
Jaro-Ino's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 896
Motocykl: RD07a
Jaro-Ino jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 4 godz 52 min 41 s
Domyślnie

Normalne ciśnienie oleju przy wolnych obrotach to około 2 barów.
Czujnik ciśnienia zarówno w samochodach, jak i motocyklach kończy skalę przy 0,8 bara i poniżej wyświetla czerwoną kontrolkę. Niestety to już agonia silnika.
Kontrolka od ładowania przy 12V się nie pokaże. Ale nie polecam jechać na ładowaniu 12.4. Odpalenie po postoju jest już często niemożliwe.
Ciężarówki mają dokładne mierniki voltarzu i na desce czujniki ciśnienia oleju. Nie bez powodu Cenię sobie samochody informujące użytkownika o swoim stanie. Niestety w dobie rosnącego udziału elektroniki w samochodach pt. coraz więcej ekranów, bluetooth itp brakuje podstawowych informacji o tym, co się dzieje z samochodem. Brak wskazania temperatury silnika itd. Świat schodzi na instagram... Jakby to były chociaż psy....

Pozdro
Jaro-Ino jest offline  
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
wrzucenie silnika w rame rd07 ostach Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 29.05.2010 14:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.