![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 0
|
![]()
Na czym ten błąd polega?
Zwróciłeś uwagę że piszę o grubych wkrętach? Badania naukowe dowodzą, że wytrzymałość takiego rozwiązania jest dużo większa. Drewno jak pęknie wkręcając grubego wkręta, to jest to dopiero błąd. Z kolei w dąb w życiu nie wkręcisz wkręta powidzmy fi 10 mm bez ukręcenia go. Zwykłych wkrętów nie robi się ze stali narzędziowej. Ja napisałem bardzo ogólnie. Dużo zależy też od rodzaju i rozmiarów drewna w jakie wkręcasz wkręta, no i długości wkręta. Średnicę wiertła dobiera się odpowiednio do twardości drewna i wysokości gwintu. Ostatnio edytowane przez MrWaski : 01.01.2020 o 12:54 |
![]() |
![]() |