Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.07.2009, 23:31   #16
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 2 godz 29 min 30 s
Domyślnie

Biorąc pod uwagę że altek ma wydajność 360W przy 5000 rpm.
napięcie zasilania reglera jakieś 60V x 3 fazy
liczymy z wielkim uproszczeniem :
360W/60V=6A/3 fazy=2A na fazę.

ale sadze ze tam płyną większe prądy w momencie jak pobór prądu z reglera jest mały.
Tyrystory muszą wtedy zwierać większość energii .
Są to krótkie impulsy prądowe ale chyba przekraczające 10A.
Nie mam sondy prądowej do oscyla bo bym pomierzył , a z rezystorami mi się nie chce kombinować mam ładnie zalutowane połączenie.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skarpety wodoodporne KOKOS Archiwum 55 23.09.2013 11:24
Kodak Playsport Zx3 i inne tanie błotoodporne/wodoodporne. jorge Wszystko dla Afrykańczyka 4 11.12.2011 19:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.