![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
Zobacz wyniki ankiety: Ocynkowanie ramy - warto czy nie warto | |||
Tak, dobry pomysł |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 20.00% |
Można się pokusić, ale jest to zbyteczne |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 20.00% |
Nie ma sensu, lepiej wydać na co innego kasę |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 42.86% |
Nie mam zdania |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 17.14% |
Głosujących: 35. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,027
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 46 min 50 s
|
![]()
głos rozsądku i najlepszy argument przeciw ocynkowi
Temat zamknięty NIE BĘDĘ OCYNKOWAŁ ps. nie pomyślałem zupełnie o tym, że masa może wzrosnąć i tak już nie lekkiej ramy
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |