![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
Zobacz wyniki ankiety: Ocynkowanie ramy - warto czy nie warto | |||
Tak, dobry pomysł |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 20.00% |
Można się pokusić, ale jest to zbyteczne |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 20.00% |
Nie ma sensu, lepiej wydać na co innego kasę |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 42.86% |
Nie mam zdania |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 17.14% |
Głosujących: 35. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: okolice Wrocławia na wschód bardziej
Posty: 416
Motocykl: RD03, RD04, 2xRD07, RD07A
Przebieg: okrutny
![]() Online: 1 dzień 1 godz 20 min 51 s
|
![]()
ocynkowanie to bardzo dobry pomysł, zawsze to z 5 klio cięższa rama będzie a i moto sie lepiej drogi bedzie trzymać szególnie na pustyni gdzie liczy sie każdy kilogram
![]()
__________________
Robert "Izi" Africa |
![]() |
![]() |