![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
Paradoksalnie koszty związane z klasycznymi zegarami powinny być wyższe niż tablet, zegary wymagają specjalnej konstrukcji, nawet te stosowane w CRF1000 czyli całkowicie elektroniczne też wymagają sporo zabawy z rozmieszczeniem elementów + obudowa i jest to element personalizowny do konkretnego modelu motocykla
a tablet? prostokąt o wymiarach XY z głębokością Z a cała reszta to oprogramowanie i może być stosowany wszędzie (co bardzo skutecznie robi BMW) także to nie jest argument do podnoszenia ceny, motoryzacja (motocykle) jakoś nie nadąża za ogólnym postępem ... bo pewne rozwiązania już dawno i to niewielkimi kosztami można było wprowadzić no ale jeżeli w motocyklu wszytko jeszcze "lata" na oddzielnych kabelkach a sterownik jest nieprogramowalną architekturą o mocy obliczeniowej telefonów z przed 10lat to tablet będzie startował 15s, bez najmniejszego problemu ten tablet w CRF mógłby uruchomić się w 2s tylko ktoś z Handy ma problemy z myśleniem niestety albo jest to celowe bo np. w następnym roczniku to poprawią czego użytkownicy bardzo chcieli ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 05.12.2019 o 11:25 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |