![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,474
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 1 dzień 16 godz 20 min 39 s
|
![]()
Nie mam pomysłu
![]() No może poza tym, żaby postawić obok siebie dwa sprzęty, mierzyć, oglądać, zamieniać.... edit: zastanawiam się jeszcze nad takim aspektem. Wiadomo, że jak koło wisi na amorze (na centralnej) to luz jest większy. Na kołach amor się skraca i łańcuch się napina. Może masz coś nie tak z amorem? Za krótki, źle zamontowany...? Ostatnio edytowane przez 7Greg : 07.07.2009 o 23:21 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
jaki lancuch napedowy- najlepszy | kuras | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 01.03.2011 12:36 |
Lancuch padl po 62.000km ! (dj1 test) | dj.1 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 17.06.2008 12:47 |
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki | wuja | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 03.06.2008 22:30 |