Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.10.2019, 15:13   #11
svyterius
 
svyterius's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: wlkp
Posty: 23
Motocykl: CRF 1000 DCT
Przebieg: 11000
svyterius jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 13 godz 45 min 33 s
Domyślnie

Co do opon W tym sezonie zmienilem Dunlopy na Karoo Street na ktorych przelatalem dobre 4 tys km. Jak pisal kolega wyzej mega fajne opony 70/30 chociaz sam producent podaje,ze to niby 90/10. Po 3,500 opony zaczely mi mocniej wyc/gwizdac co jest ich jedynym minusem.

Przyszedl czas wyjazdu na Ukraine i przegladajac watek byle zdecydowany zakupic tkc 80 albo motozy. Jako,ze motozy nie byly u nas dostepne a cena za granica byla dosc przesadzona zdecydowalem sie na TKC ... i najlepsze w momencie zakupu na allegro u SkySeba zobaczylem,ze ma taniej o 10 zl komplet opon Bridgestone Battlax AX41 Adventurecross wg producenta 40/60 Skusilem sie na nie I takie moje spostrzezenia i wnioski

Na oponach zrobilem ponad 3500 km z czego okolo 2000 to asfalty wszelkiej masci.

1) Opona po przyjsciu:
- w dotyku dosc miekka guma - cos jak Anakee Wild.
- kostki na przodie i tyle ulozone nie symetrycznie - w blocie powinny sie oczyszczac
- przod i tyl - 9mm glebokosc bieznika - mysle kurcze cos slabo
- przednia opona zrobila na mnie wrazenie - bieznik agresywny , kostki dosc gesto polozone
- tylna opona - bieznik dosc mocono oddalony od siebie - kurde bedzie rwalo kostki,
2) zrobione 400 km w tym 100 po szutrach
- zaobserwowane takie mikro zgiecia/pekniecia na oponie w paru miejscach na tylnej oponie - kurna mysle jak to przetrwa na ukrainskich szutrach/dziurach
- w piachu przod prowadzi sie mega dobrze - a nawet megasnie dobrze - bylem az w szoku - zero problemow, latwa sterownosc kierownica
- ladnie klei do asfaltu, nie rzuca na boki w zakretach - niby kostka a mozna sobie pozwolic na fajna jazde

3) Wyjazd Ukraina 3100 km moze wiecej
- Wyjazd w deszczu przez cala Polske - bardzo dobra przyczepnosc, zero problemow z uslizgami - oczywisci jazda w miare z rozsadkiem
- Ukraina - dziury, dziurki i dziureczki, kamloty, bloto, tluczen do obrzydzenia, gdzie niegdzie piach i tluczen - mega przyczepnosc przedniej opony - brak podsterownosci.
- tyl lubil uciekac czasem po dodaniu agresywnie gazu
- no i najwazniejsze z blota oczyszcza sie sama ale trzeba nabrac predkosci ;P a tak dlubalem kijkiem :P

Afryka wyglada na nich jak agresywna Afryka

Ogolnie opona jako tegoroczna nowosc i jak dla mnie spelnia swoje warunki. Dobrze klei na mokrym i suchym. Szutry, piachy czy bloto nie sa jej obce. Motocyklem mozna sterowac z przyjemnymi, kontolowanymi uslizgami tylu Po 3000 km jakby delikatne wycie z przodu - nie przeszkadzajace ale cos tam sie pojawilo w przedziale 70 - 90 km.

No i najwazniejsze - opony zeszlo dosc okolo 3mm wiec jeszcze bedziemy ja testowali

ps. przepraszam za chaotyczny opis i brak polskich liter
svyterius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.