Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.10.2019, 00:26   #11
sagittariush
Siwy dym
 
sagittariush's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Poznań
Posty: 69
Motocykl: NAT
Przebieg: 24000
sagittariush jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 21 godz 38 min 33 s
Domyślnie

Z tymi oponami to ciągła męczarnia Jedyne, co było pewne od pierwszego kilometra, że fabryczne Dunlopy to jakiś upiorny żart pana Hądy... :/

Nie wiem, czy ktoś już opisał Metzeler Karoo Street https://g.co/kgs/nLcaAf, ale gdy planowałem zakup i szukałem na forum opinii na temat tych opon nie znalazłem ich. Ale ostatecznie w czerwcu obułem w nie moją Nat.

Może komuś przyda się ta opinia. Szukałem opony możliwie uniwersalnej, o dobrej przyczepności na suchych i mokrych asfaltach, a także dającej pewność na szutrach, drogach polnych i leśnych nie zawsze suchych. I muszę przyznać, że sprawdziły się bardzo dobrze.
+ Na suchym czarnym przyczepność nie pozostawia nic do życzenia, także przy niskich temperaturach. Są doskonałe.
+ Ich konstrukcja powoduje, że zakręty pokonuje się z bardzo dużą pewnością i precyzją, a zwrotność motocykla wzrasta.
+ Bardzo dobra przyczepność na mokrym, a pogoda do teraz sprawia, że wciąż tego doświadczam.
+ Prowadzenie przy dużych prędkościach. Nawet takich dozwolonych tylko na niemieckich autostradach
+ Na szutrach nawet przy prędkościach zbliżonych do 100 km/h nie mogłem się do niczego przyczepić.
+ Drogi polne i leśne, piasek bez problemu, o ile oczywiście będziemy pamiętali, że to jednak nie kostka.
+ Błoto, mokra trawa - jak wyżej, czyli moim zdaniem całkiem dobrze jak na opony ~70/30.
Są jednak i minusy tego Metzelera:
- Głośność - w zakresie 100-130 km/h gwizd jest taki, że tylko zatyczki ratują słuch, może nawet i życie, bo po przejechaniu 500 km w grupie, która preferowała ten zakres prędkości, bez zatyczek byłem wykończony.
- Schodzenie - po 4 tys. nie było już środkowego rowka, ale opona nadal dobrze się trzyma, a przejechałem na niej do dziś powyżej 7 tys. i jeszcze trochę mięsa jest.
Tyle
__________________
Nie ma rozpusty gorszej niż myślenie... Dla takich, którzy myślą, święte nie jest nic...

Ostatnio edytowane przez sagittariush : 11.10.2019 o 00:35
sagittariush jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.