![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#32 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,027
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 46 min 50 s
|
![]()
Goldfren i Galfer to bardzo podobna półka, też są do wyboru klasy twardości co jest zaletą. Zaletą ich jest to, że tarczy nie katują i można całkiem przyzwoite przebiegi nawet w terenie wykręcić na nich.
To samo jakby ktoś kiedyś miał dostępne np. klocki WRP i nie wiedział co to warte to oświadczam, że są to na zamówienie firmy WRP klocki produkowane (i brandowane dla WRP) przez SBS, także dość "tłusto już". Tarcze WRP - często to Braking i NG jest - siła marketingu robi swoje - a brandowanie pomaga czasem.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 10:26 |
Jakie klocki hamulcowe typowo w teren | Marcin.111 | Hamulce, kola, opony | 10 | 10.01.2012 22:12 |
Klocki | Slavo | Regularne czynności serwisowe | 8 | 18.06.2010 16:45 |