![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,030
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 43 min 13 s
|
![]()
AT i generalnie te silniki nie mają nikasilu - jest tuleja żeliwna.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M Ostatnio edytowane przez Dzieju : 12.02.2013 o 08:41 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
speca od elektryki z Trójmiasta poszukuję | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 04.06.2014 13:03 |
schemat elektryki do KTM 640 LC4 SM 2007r potrzebny | tropas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 12.12.2012 12:30 |
Bezinwazyjny (dla elektryki) alarm. | janeksok | Wszystko dla Afryki | 8 | 05.06.2012 11:03 |
RD04 59 KM i 50 KM różnice | diverek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 06.03.2010 06:54 |