Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.06.2009, 11:31   #15
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,030
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 9 godz 43 min 13 s
Domyślnie

AT i generalnie te silniki nie mają nikasilu - jest tuleja żeliwna.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 12.02.2013 o 08:41
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
speca od elektryki z Trójmiasta poszukuję mucha_dub Układ elektryczny i zapłonowy 7 04.06.2014 13:03
schemat elektryki do KTM 640 LC4 SM 2007r potrzebny tropas Układ elektryczny i zapłonowy 2 12.12.2012 12:30
Bezinwazyjny (dla elektryki) alarm. janeksok Wszystko dla Afryki 8 05.06.2012 11:03
RD04 59 KM i 50 KM różnice diverek Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 06.03.2010 06:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.