![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
Hmm, koło magnesowe nie powinno mieć wpływu na kabelki, ale dwie cewki na impulsatorze chyba tak. Czy się mylę i wymiana silnika nie spowoduje konieczności prucia instalacji i szukania modułu od 07a?
Z silnikiem się stało że zębatka lata 'jak Żyd po pustym sklepie', skończył się czujnik luzu i silnik przejechał X00*tyś km. Krótka kalkulacja i mi wychodzi że koszty zakupu lub remontu silnika będą porównywalne o ile nie wyskoczy mi jakieś uszkodzenie o którym teraz nie mam pojęcia (jak np oglądany na forum wał z ukruszonym zębem). No i ciągle będzie to silnik z przebiegiem X00tyś. Dzięki za info i proszę o jeszcze ![]() * - za X podstaw sobei dowolną cyfre >= 1 ![]() pozdr newrom
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
speca od elektryki z Trójmiasta poszukuję | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 04.06.2014 13:03 |
schemat elektryki do KTM 640 LC4 SM 2007r potrzebny | tropas | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 12.12.2012 12:30 |
Bezinwazyjny (dla elektryki) alarm. | janeksok | Wszystko dla Afryki | 8 | 05.06.2012 11:03 |
RD04 59 KM i 50 KM różnice | diverek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 06.03.2010 06:54 |