| 
			
			 | 
		#71 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Szikago 
					
				
				
					Posty: 1,323
				 
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 24 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#72 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2013 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 988
				 
Motocykl: loading... 
Przebieg: wtv 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 18 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Starałem się omijać szerokim łukiem ten temat.  
		
		
		
		
		
		
			Tak mieszacie, tak smęcicie, że moment powrotu do dzika nadejdzie najwyraźniej szybciej niż to planowałem   Że nadejdzie, to było pewne, ale że tak szybko... Odczekam jeszcze kapkę, jak wytrzymam.Mirek, gratulacje solidnego zakupu i jedynej słusznej marki  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#73 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pany - ja założyłem 45z z tyłu bo nie latam (i nie chcę) po autostradach powyżej 130 km/h (no chyba, że się zagapię a z Lochą to dosłownie "kwila" 
		
		
		
		
		
		
		
		
			  )Odpowietrzyłem a procedura jest taka: 1) stawiamy na centralce (jak ktoś ma) 2) zdejmujemy tylne koło 3) szykujemy coś do podłożenia pod przednie koło tak, aby było około 40-50 cm nad ziemią 4) odkręcamy prawy boczek 5) przechylamy moto do tyłu, nogą podkładamy to, co przygotowaliśmy w pkt.3 6) odkręcamy korek chłodnicy i zbiorniczka (u mnie nawet bez ruszenia wężami wyleciał bąbel powietrza tuż po odkręceniu korka) 7) dla pewności ruszamy wężami od chłodnicy 8) w razie potrzeby uzupełniamy płyny, w chłodnicy i zbiorniczku również ![]() 9) skręcamy wszystko do "kupy" i mamy po robocie (uzupełniamy płyny) ![]() ![]() U mnie zabieg pomógł w 100% (korki szczelne, płyn klarowny, nie ubywa, temperatura i termostat w normie, tzn. wentylator działa). Serwis u mnie w zimę ale nie wiem, czy zrobię sam czy oddam do serwisu... może sam pobawię się z olejem i filtrami, bo pozostałe płyny (płyn chłodniczy, wysprzęglik i hamulce są wymienione) - no i napęd muszę dokładnie sprawdzić bo od nowości jest i jakoś specjalnie nie wydaje się do wymiany na "już" ale chyba zrobię to od razu. Opon nie liczę, do pompy wody na razie nie zaglądam (18k km), zawory były kontrolowane z tego, co mówił poprzedni Właściciel Powiedzcie mi jeszcze czy filtr powietrza zmieniać na K&N? Bo ekonomicznie to najlepsza opcja (popie...ło KTMa z ceną zwykłych papierowych filtrów  ) a i słyszałem, że bardziej wtedy liniowo moc oddaje...Co Wy na to?@Żuku - dzięki  
		Ostatnio edytowane przez mirkoslawski : 12.07.2019 o 20:27  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#74 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odpuść sobie kn jak latasz po szutrach bo może to się złe zakończyć dla silnika.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#75 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szkoda dzika na kn
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#76 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No tak myślałem, że podobnie z dzikami i K&N jak i innymi motórami - to połączenie nie jest najlepsze. 
		
		
		
		
		
		
		
	Dzięki  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#77 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 59 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sprawdź rottwailera. Montuja to do SM ale nie wiem jak się w Adv sprawdza.  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#78 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam papierowy filtr powietrza i dodatkowy wstępny filtr gąbkowy nasączany i po 4 tys km drugi raz czyszczę gąbkowy, a w papierowym zero piachu. 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#79 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#80 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Radom 
					
				
				
					Posty: 73
				 
Motocykl: LC8 990 AdvR 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 40 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ponawiam pytanie Mirka odnosnie filtra wstepnego
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |