![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
![]() Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
|
![]() Cytat:
Mam 175 cm i 85 kg. Kanapa bardzo wygodna ale pozycja pasywna i np. do szybszej jazdy na stojąco słabo się nadaje. Na siedząco nogi na podnóżkach trochę za wysoko w stosunku do niskiej kanapy i czuję się trochę jak na skuterze. Na lekko średnim wertepie przy 50 km/h ani razu zawiecha nie dobiła. Kierownica jest dość blisko i trzeba się odsuwać do tyłu, no ale jest gdzie bo siedzisko rzeczywiście długie i z tyłu można jeszcze sporo zmieścić. Maksymalna prędkość jaką uzyskałem to 110 km/h i nie było to bardzo trudne. Generalnie za te pieniądze dla początkujących advenczerów/ek doskonały wybór. Ale jak ktoś poznał ciemną stronę mocy ... sprzęt nie ma tego czegoś co krzyczy "jedź na mnie" ;-) Btw. w/w egzemplarz posiada bardzo zacny kierownik, sprzęt dziewiczy i wszystko mający (zębatki, wydech , podwyższenie kiery, itp. itd.) Zastanawiam się nawet nad nią ;-) jak ostatecznie zrezygnuję polecę kontakt bo i cena godna. Jedyne rzeczy jakie jeszcze można zrobić to dodać większy zbiornik i kolektor power/mega bomb (+3 KM) |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 13:31 |