![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Ja bym obstawiał jakiś styk lub "ukiwany" kabel.
Możliwe, że podczas wymiany zawadziłeś o kabelek (czujnik ciśnienia jest chyba dość blisko filtra oleju), wtyczka się poruszyła i teraz coś nie łączy. Czujnik zmienia swój stan jak jest ciśnienie oleju powyżej X bar. Czujnik pewnie zwiera do masy lub ją rozwiera. Możesz wyobrazić to sobie jak przycisk, który jest "wciskany" przez odpowiednie ciśnienie oleju. Jeden koniec jest podłączony do silnika (który jest uziemiony) a drugi koniec jest podłączony do żarówki, która jest podłączona do zasilania. Aby cokolwiek sprawdzić najlepiej byłoby mieć multimetr i sprawdzić rezystancję wyjścia z czujnika do masy. Jak czujnik jest sprawny to przykładowo na wyłączonym silniku była by rezystancja rzędu ~1 Ohm, a po odpaleniu bardzo dużo (kilo lub mega Omy). Jeśli czujnik działałby prawidłowo, to całkiem prawdopodobne, że masz gdzieś kabelek w stanie agonalnym, musiałbyś go badać od złączki do złączki i ruszać nim w różnych miejscach. Ale obstawiałbym okolice czujnika. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dolewanie oleju. | broda | NAT - Warsztat | 5 | 26.07.2018 18:29 |
Chłodnica oleju RD 04 | mareksz007 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 17.01.2016 13:58 |
Bagnet oleju | strobus1 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 19.03.2013 22:53 |
Poziom oleju | JackHarrer | Regularne czynności serwisowe | 21 | 17.09.2010 11:55 |