![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2017
Posty: 84
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R
![]() Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s
|
![]()
Mitas E07 dakar
Żywotność przód - ponad 8000 mil nakręcone , mięsa zostało 4,2 z 7mm Szuter - okej , błoto - lipa, trawa- lepiej niż lipa, piach - nie jeżdżone ![]() Żywotność tył - ponad 8000 mil nakręcone, mięsa zostało 3,2 z 11mm Szuter - bardzo okej , błoto - okej, trawa- ujdzie mogło by być lepiej, piach - nie jeżdżone ![]() Moje zdanie na temat przedniej oponki jest takie że nigdy więcej . Za to tylna jak najbardziej zadowolony. Tępo jazdy typowo turystyczne bez zabawy w super bohatera na asfalcie jak i poza nim. Zdarzyło się kilka razy na szutrach i miękkiej ziemi "poobracać kołem w miejscu" bo człowiek ciekaw jak się to dzieje i ile można bokiem polatać ale bez większego kopania rowów ![]() Teraz czas przyszedł na Mitas E-10 Dakar |
![]() |
![]() |