Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.05.2019, 14:43   #18
MrWaski
 
MrWaski's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
MrWaski jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 5 godz 0
Domyślnie

Dobrze byłoby takie tematy wrzucić jego pryncypałowi, bo niejeden z Nas może na niego trafić. Inna sprawa, że tu może występować zależność biznesowa i szef go jeszcze pochwali...

PS
Pracuję w znanym korpo, które zawsze wysyła klientowi ankietę czy jest zadowolony z moich usług. Ergo: klient ma zawsze rację - jest to wniosek z ćwierć wieku doświadczenia w jednej firmie. Już dawno bym pracę stracił, jakby średnia ocena w skali 1-10 była mniejsza od 9. Vulgo: ma być naprawione jak dla siebie i do tego uśmiechy, zrozumienie klienta i pełna kurtuazja ma się wokół wylewać. Powtórna naprawa tego samego numeru seryjnego w ciągu 3 miesięcy i premia za zlecenie leci w kosmos. Jak się trafi na durnia, to jest kłopot, który rozwiązuje telefon do wyższego szarżą z miejsca naprawy i oddanie słuchawki klientowi.

Ostatnio edytowane przez MrWaski : 10.05.2019 o 14:58
MrWaski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ciekawostka: Trail Tech Voyager - uniwersalny licznik (jak Acewell) z GPSem i obsługą śladów fxrider Hardware 7 29.09.2017 19:25
zawias w BIG-u modyfikacja ex1 Inne - dyskusja ogólna 13 19.02.2014 21:31
Zawias z LC8 w Afri KML Rama, zawieszenia, napęd 23 02.07.2008 15:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.