Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.05.2019, 09:53   #3
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Dzieki majki ! Po Twoim wpisie zaczynam sie obawiac. Bo wg manuala (dzieki rowniez) i z Twojego opisu to nie ma tam jakiejs wiekszej filozofii, wiec nie kumam co im tyle czasu tam zajmuje. Zaczynam troche sie bac o stan motocykla po tej walce, czy nie spotkam tam kwiatkow typu zorane gwinty po wkreceniu krzywo sruby i takie tam..
Jest pewna mozliwosc ze w ATAS albo roczniku '19 jest cos inaczej, ale "nie wydaje mi sie".
Podeslalem im manuala i kilka slow opisu, poprosilem zeby odpuscili jesli dalej bedzie z tym problem, powalcze sam.
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Plyta pod silnik. madafakinges Gadżety / wyposażenie 120 22.08.2020 20:48
Gmole OM i oryginalna plyta w ATAS ? GregoryS Wszystko dla Afryki 5 23.01.2019 12:50
Gmole Heed a plyta pod silnik svyterius CRF 1000 L 14 25.12.2018 21:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.