![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
najlepszym podsumowaniem będzie stwierdzenie, że w obecnej wersji to użytkownik ma dostosować się do skrzyni a nie odwrotnie i tak należałoby reklamować towar zamiast robić ludziom papkę...
samo DCT jako rozwiązanie jest rewelacyjne jednak soft jest do poprawek a jak pan inżynier nie ma czasu albo chęci to niech sobie walnie sake zamiast łamać głowę i doda funkcję własnej parametryzacji i każdy będzie zadowolony ![]() i tak na pewno się stanie, obecnie tak się robi aby nie było wszystko doskonałe bo co zmusi klienta do zmiany motocykla? zwłaszcza tego,którego stać na zakup nowego... nawet jak obecny ma 2-3 lata Ostatnio edytowane przez mdxmd : 11.04.2019 o 11:28 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelot ,fakty i mity | gumpinoga | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 12.03.2019 15:16 |
Serwis Africa Twin - pomoc w nauce od podstaw :) | vanik | Regularne czynności serwisowe | 29 | 13.04.2018 10:04 |
Fakty czy mity - Klekoczace sprzeglo | R2D2 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 217 | 17.12.2013 20:45 |
Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 19:54 |