Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.04.2019, 19:58   #20
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,545
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 16 godz 1 min 31 s
Domyślnie

[QUOTE=redneck;631967]Panowie u mnie też cyferki na voltomierzu szaleją.
Krótkie wprowadzenie:
--voltomierz podpięty do aku;
--złączki czyste po corocznym przeglądzie i konserwacji.

W tym roku dołożyłem grzane manetki i halogeny.
Przez 2 lata jazdy z voltomierzem miałem zawsze 13,8-13,9 na światłach mijania i było git.
W tym roku, w czasie krótkiej trasy spadło do 12,4, po kilkunastu kilometrach wracało do 13,9


Co było w tym czasie włączone?
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.