Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.03.2019, 15:02   #5
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
Domyślnie

Fajny ten arrow, nie wiedziałem że robili takie dedykowane do xrv.

Wszystko co piszesz to prawda przelot może, choć nie musi spowodować wzrost spalania i zużycia oleju, powinno się ustawić gażnik pod niego jednak na 90% nikt tego nie robił.

Główną zaletą zmiany tłumika jest oszczędność masy i zmiana dźwięku, niestety może za tym iść zmiana charakterystyki oddawania mocy np. będziesz miał lepszy dół, ale stracisz moc na górze, albo pojawi się dziura na dole, a lepiej będzie ciągnął na górze.
Mało który tłumik poprawia moc moto w pełnym zakresie.
Podsumowując pojeździj na każdym tłumiku i zostaw ten, który najbadziej ci pasuje.

ps. ja bym zostawił ori
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline  
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Fakty czy mity - Klekoczace sprzeglo R2D2 Silnik, sprzęgło, skrzynia 217 17.12.2013 20:45
Białoruś - obalamy mity Darek Palmowski Kwestie różne, ale podróżne. 13 16.12.2012 19:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.