![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
Fajny ten arrow, nie wiedziałem że robili takie dedykowane do xrv.
Wszystko co piszesz to prawda przelot może, choć nie musi spowodować wzrost spalania i zużycia oleju, powinno się ustawić gażnik pod niego jednak na 90% nikt tego nie robił. Główną zaletą zmiany tłumika jest oszczędność masy i zmiana dźwięku, niestety może za tym iść zmiana charakterystyki oddawania mocy np. będziesz miał lepszy dół, ale stracisz moc na górze, albo pojawi się dziura na dole, a lepiej będzie ciągnął na górze. Mało który tłumik poprawia moc moto w pełnym zakresie. Podsumowując pojeździj na każdym tłumiku i zostaw ten, który najbadziej ci pasuje. ps. ja bym zostawił ori
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Fakty czy mity - Klekoczace sprzeglo | R2D2 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 217 | 17.12.2013 20:45 |
Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 19:54 |