![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
|
![]()
Po przesiadce z xrv która robiła taś taś taś i na trakcji można było praktycznie wszędzie wyjechać, miałem duże problemu na KTM z tym że on robi BRAAA BRAAA od razu na zajebanie i nie da się nim pykać co w takich trudnych warunkach bardzo pomaga.
KTM tzreba było iść zawsze na przepadło, mocą i prędkością. XRV z kolei brakowało czasem mocy. CRF dalej robi taś taś i ma niesamowitą mechaniczną trakcje, klei się do podłoża a jak trzeba to moc też się znajdzie, nie jest taka spektakularna jak w KTM ale nigdzie nie brakuje, no może w kopnym piachu mogło by być jej więcej. Ogólnie NAT jeżdzi się bardzo łatwo zarówno w offie jak i po asfalcie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Corsica offroad! | ex1 | Trochę dalej | 53 | 09.09.2016 09:54 |
Korsyka offroad - łapanka! | ex1 | Umawianie i propozycje wyjazdów | 3 | 03.06.2013 19:14 |