![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]() Cytat:
Powinieneś mieć lekko ugięte kolana na stojąco (nie blokować ich). Masz gumy na podnóżkach? Jak tak to je wywal, będziesz stał pewniej i odrobinę niżej. Co do biegów to ważniejsza dla mnie jest zmiana w górę, w dół zawsze możesz podnieść stopę i zbić bieg, a jak nie wciśniesz buta pod dźwignię to będzie gorzej. Pomaga trening, jazda i wyczucie butów... Są też akcesoryjne dźwignie (np. DRC) z dokładniejszą regulacją położenia końcówki dźwigni... Co do przenoszenia techniki z MTB to tak średnio to się sprawdza. Jest podobnie, ale jednak inaczej: inaczej stoisz, siedzisz, sterujesz, przyspieszasz, hamujesz... Sam jeżdżę sporo na fullu i moto i to są jednak dwa różne światy, które stykają się tylko w paru punktach (jak np. dupa do tyłu na zjazdach, wheelie...). Sama różnica w masie i mocy obu sprzętów robi mega różnicę...pompowanie przedramion to znany temat, szczególnie jak się zaczyna w offie i za dużo jedzie na rękach a za mało na pozycji (nogi, tułów)... Mnie po ostrej orce na rowerze i moto bolą zupełnie inne partie mięśni...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
obniżone podnóżki dla kierownika | PiotrVN | Wszystko dla Afryki | 16 | 15.07.2023 23:23 |