Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.02.2019, 11:17   #11
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 5 dni 12 godz 15 min 56 s
Domyślnie

950 a 990efi a 990r to trzy różne silniki, niby to samo a całkiem inaczej.

950 nabardziej dzika chce Cię zabić zawsze

990s łagodniej oddaje moc, wydaje się cięższa od 950, woniej się wkręca, krótko mówiąc nie rznie tak przerażajco

990r ma łagodniejszy dół i płynniej się wkręca i tam gdzie 950 czy 990s kończy się moc czyli 1,5-2tyś przed czerwonym polem R ma jeszcze ekstra 15kuni i to czuć(większe kanały w głowicy)

990s idzie równo z NAT 990r ucieka mi bez problemu, szczególnie przy wyższych prędkościach gdzie potrzebne są konie.

Najfajniejsza byłaby 950 z silnikiem od 990R WojekBBI ma taką.

I chyba wolałbym poszukać 950 z padniętym silnikiem i upolować ten najnowszy silnik, niż od razu 990r.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 19.02.2019 o 11:33
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.