![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 | |
![]() |
![]() Cytat:
Więc liczy się stosunek średnicy (a raczej pola powierzchni) tłoczka siłownika do tłoczka pompy. Muszą one być znacząco różne, bo inaczej nie będzie odpowiedniego przełożenia hydraulicznego. Jak będą takie same to stosunek jest 1:1, czyli bez zmiany przełożenia. Aktualnie linka też nie zmienia przełożenia. Przełożenie mechaniczne masz na klamce i dźwigni sprzęgła w pokrywie. Zakładam, że to byłoby niezmienne. Co do wykorzystania pompy hamulcowej (nożnej) to zwracam uwagę, że jeśli odwrócimy jej działanie jako siłownika, czyli zasilimy pompką, to będzie ona pracować na wypychanie. W tym przypadku przydałby się raczej siłownik, który ciągnie. Co do typowych rozwiązań w FJ1100 mam pompkę 5/8" (<16 mm) pracującą na siłownik o średnicy ok. >30 mm. Czyli wzmocnienie hydraulicne >3,5. Jednak tu pompa działa bezpośrednio na sprzęgło - bez przełożenia mechanicznego. Nie ma dźwigni jak w rozwiązaniach z linką. Typowe, gotowe systemy: https://www.motoracingshop.com/en/hy...pertenere.html Podobno bez rewelacji. Nie ma zbyt wielkiej różnicy względem linki. https://www.magura.com/en/components...ilpage/?p=1853 Nie słyszałem opinii na temat tego zestawu. Ostatnio edytowane przez Lis : 18.02.2019 o 09:23 Powód: Dodano typowe rozwiązania |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Impreza w polu | Kishon | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 48 | 17.06.2010 02:37 |