Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.06.2009, 10:47   #11
samul
 
samul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
samul jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Poncki Zobacz post
Mam 2 pytania:

-czy są efekty uboczne wysokiego błotnika? Np. przy większych prędkościach?
-czy trzeba zostawiać ten metalowy wihajster łączący lagi. Samul wymyśliłeś jakiś estetyczny myk?
Jako, ze uzywam motocykla (nie)zgodnie z przeznaczaniem, czyli smigam glownie asfaltem ten patent dla mnie okazal sie pomylka. Wycofalem sie do oryginalu. A blacha/stabilizator/lacznik, czy jak mu tam, musi zostac ze wzgledu na konstrukcje amortyzatorow. Inaczej, tylko uszczelki (i zwieracze motorzysty) trzymaja lagi w rownoleglosci
__________________
"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss
samul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
przedni błotnik Mroq Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 3 28.08.2008 11:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.