Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.01.2019, 12:51   #34
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Jezeli Honda ma orginal w twardosci 56HRC to walek za pewne jest troche twardszy ale jest to dobrze policzona dysproporcja. Z doswiadczenia moge tylko powiedziec ze nic po za ta twardosc bym nie zakladal chyba ze mowa o spawaniu, klejeniu to inna sprawa. Jesli orginalny system mocowania to OEM albo jego bliskie okolice w dol na pewno nie w gore
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wymiar zębatek - różnice - wrażenia Misza Rama, zawieszenia, napęd 112 06.06.2024 21:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.