![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Legnica
Posty: 22
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 19 godz 31 min 16 s
|
![]()
A ja zawsze rwałem śruby... no i kupilem dynamometryki i w końcu moje aluminium nie cierpi
![]() Co do wyboru to polecam przede wszystkim zaopatrzyć się w dobry klucz z zakresu 5-40nM bo z tymi momentami jest watpliwość czy nie za słabo czy nie za mocno. Ja kupilem Jonneswaya 4,5-30nm 1/4 i 40-210nm 1/2 .Trzeba wydać pare zł ale lepsze to niż popaprać gwinty. Do tarcz i koł można dokupic jeszcze coś od 30 do 120 bo najlepszy pomiar jest blisko środkowego nastawu. I podstawa. Kazdy dynamometryk spreżynowy skrecamy tylko do krecenia. Do przechowywania trzeba go luzować do zera |
![]() |
![]() |