![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
tył Afryczny pasuje elegancko niemal P&P, wiem bo robiłem ręcami własnemi, do wymiany będziesz wtedy jednak miał kiwaczkę na afryczną tudzież adapter tylnego zacisku.
no a z resztą to się z Franzem zgadzam 100% - jeśli robisz sam to wyskoczysz z trójki na przód i tył tak na ubogo i przy okazyjnych zakupach. jakikolwiek Ohlins na tył podbije to o kolejne 1500zeta minimum. jeśli dasz to komuś do zrobienia to ... kup po prostu inne moto. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kilka pytań - zawieszenie AT w TA600 PD10 | zimny | Rama, zawieszenia, napęd | 89 | 23.02.2015 12:02 |