![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Również się nie śmieję bo to są poważne sprawy. Centrowałem koła bardziej z ciekawości i dążenia do perfekcji niż konieczności, bo jak się jeździ bez ekwilibrystyki to się nie krzywią. Się okazuje wtedy że 15-30 letnie koło ma 2/3 szprych niemożliwych do ruszenia. A ceny nowych powodują ból zdrowych zębów.
Kupiłem se koło proszkowane w całości. Prawdopodobnie naprężenia z pieca spowodowały pęknięcie jednej szprychy w trakcie 700km trasy. Zignorowałem bicie, nie miałem czasu ni narzędzia by uciąć. Nypel z czasem od siły ośrodkowej przewiercił 3mm dętkę i spowodował jej nagłe rozszczelnienie przy 100kmh na drodze ekspresowej. Jedynie Opatrzność sprawiła, że nie trafiłem na jakiś słupek, bo by mnie pochowano w dwóch częściach. Takie głupie szpryszki panowie, to są bardzo poważne sprawy...
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szprychy | hero | Hamulce, kola, opony | 1 | 20.08.2009 14:05 |